Orice petrecere de Crăciun organizată de firma la care lucrezi este un moment mult așteptat de toată lumea. Ai nevoie să te simți bine în compania colegilor și să simți că această petrecere este o recompensă după un an întreg de muncă. În special în companiile cu mulți angajați, petrecerea este un prilej bun de a socializa cu mulți colegi cu care, de regulă, nu intri în contact, de a te bucura de muzică și dans și de momente surprinzătoare.
Pe fondul consumului de alcool însă, limitele pot fi încălcate ușor, permisivitatea devine normalitate, iar lucrurile pot să capete rapid o întorsătură neașteptată.
Iată, în continuare, 5 motive pentru care ai nevoie de prezența agenților de pază de la o firmă de securitate, pentru petrecerea ta de Craciun.
Liste cu invitați
Petrecerile implică mâncare bună și diverse sortimente de alcool, din belșug, iar musafirii nepoftiți sunt atrași de aceste gratuități. Într-o companie cu sute de angajați care, cel mai probabil, nu se cunosc între ei, aceștia se pot infiltra foarte lejer.
Verificarea participanților realizată de către agenții de securitate profesioniști DO SECURITY, pe baza listelor cu angajații invitați, preîntâmpină pătrunderea altor persoane străine, care pot afecta cheful de distracție al tuturor.
Descurajarea evenimentelor nedorite
Prezența unui agent de securitate, este suficientă, de cele mai multe ori, pentru a descuraja orice intenție de comportament neadecvat.
Managementul oricărei situații
Agenții de securitate DO SECURITY sunt antrenați să fie, în permanență, în stare de alertă. Atenția și vigilența lor sunt atuurile prin care pot preîntâmpina și rezolva orice situații: discuții în contradictoriu care pot degenera în conflicte; acte ușoare de violență, consumatori gălăgioșii de alcool care pot strica cheful de petrecere al invitaților prin remarci nepotrivite.
Timp rapid de răspuns în situații limită
Agenții de pază sunt instruiți să ia decizii rapide și să acționeze la fel de repede. În cazul producerii unui incident, un agent de securitate DO SECURITY știe să acționeze în modul cel mai eficient, rapid și practic, iar dacă este cazul, va anunța serviciile de urgență relevante (Salvare, Pompieri etc).
Consultanță specializată în organizarea evenimentului
Cele mai reușite evenimente sunt planificate cu mult timp înainte, fiecare detaliu fiind elaborat cu grijă. În timp ce vom lăsa organizatorilor alegerea detaliilor de decorare a spațiului, alegerea DJ-ului și a meniului, noi putem ajuta cu expertiza noastră în întocmirea planului de urgență, pentru ca petrecerea de Crăciun să respecte normele de sănătate și siguranță.